Hei,
Første mars etablerer UiB et Tjenestesenter for lønn, reise og fravær. Tjenestesenteret er en utvidet og felles brukerstøtte, som bidrar til likebehandling og direkte dialog mellom ansatt og saksbehandler. Brukerstøtten vil bestå av tre kanaler: Chat, telefon og UiB Hjelp. Det blir utarbeidet en ny nettside for Tjenestesenteret, med et brukerorientert grensesnitt.
En viktig del av etableringen av tjenestesenteret er hvordan brukerne opplever tjenestene som leveres, og å jobbe med kontinuerlig forbedring av disse tjenestene. For å kunne måle dette og få innspill til forbedringer, vil tjenestesenteret fremover sende ut en brukerundersøkelse til ansatte og ledere.
Før Tjenestesenter for lønn, reise og fravær går live, ønsker de å foreta en nullpunktsmåling som sier noe om hvor fornøyd brukerne er med de tjenestene som skal leveres fra tjenestesenteret. Da det er Seksjon for lønn som leverer disse tjenestene i dag, vil spørsmålene være rettet mot de.
Undersøkelsen er anonym og tar 5-10 minutter å svare på. Den er tilgjengelig både på norsk og engelsk, og det er mulig å benytte både telefon og mobil for å svare.
Jeg oppfordrer deg til å bruke muligheten til å gi en tilbakemelding! Frist for å svare er 24.februar.
Ved spørsmål til undersøkelsen eller etableringen av tjenestesenteret, ta kontakt med prosjektleder Christina Horvei.
Lenke til undersøkelsen: https://svar.uib.no/LinkCollector?key=TAL1VG4MU6CN
(Eller scan QR-kooden over)