THE OCEAN YOUNG – 15. september

Studenter fra Universitetet i Bergen, Høgskulen på Vestlandet, NHH og andre relevante institusjoner, er invitert til å delta på den splitter nye konferansen – THE OCEAN YOUNG!

Konferansen vil gi deg en oppdatering fra de ulike havnæringene og presentere konkrete muligheter og karriereveier, hva industri og næringsliv ser behov for de kommende årene, samt vise muligheter innen entreprenørskap og veier til en karriere innen forskning og utdanning. Det vil være et eget expo-område hvor du kan møte kommende arbeidsgivere fra industri, akademia og forskningsinstitusjoner.

Konferansen vil være på Høgskulen på Vestlandet, Campus Kronstad. Det vil være sosialisering og servering på Kronbar etter konferansen.

Har du en lidenskap for havet? Hold av datoen 15. september!