Arctic Frontiers 2023 – Emerging Leaders 2023

Emerging Leaders er et mentorprogram i forbindelse med de årlige Arctic Frontiers-konferansene i Tromsø. Mentorprogrammet starter i Bodø og deltakerne reiser med Hurtigruten til Tromsø hvor programmet avsluttes med deltakelse på Arctic Frontiers 2023.

Forskningsrådet gir stipend og dekker kostnadene for programmet (37,000 NOK) til 10 doktorgrads- og postdoktorstipendiater ved norske universiteter.

Les mer om hvordan du sender inn søknad om stipend på arcticfrontiers.com

Passer for: Unge forskere og norske universiteter

Pris: Gratis for stipendmottakere (reise til Bodø og fra Tromsø er ikke inkludert).

Påmeldingsfrist: 20. oktober 2022.

Mer info: https://www.forskningsradet.no/arrangementer/2022/arctic-frontiers-emerging-leaders/?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=Arrangement&utm_term=N%C3%A6ring/offentlig/forskning&utm_content=Klima-%20og%20polarforskning