4 nye Excellent Teaching Practitioners fra BIO!

F.v.: Anne Bjune, Vigdis Vandvik, Jorun Nyléhn og Sehoya Cotner

BIO har allerede tre ETPer (Excellent Teaching Practitioners) fra før som er medlemmer av det pedagogiske akademiet ved fakultetet. I går fikk fire nye fra BIO denne tittelen. Jeg gratulerer Sehoya, Jorun, Anne og Vigdis med denne prestisjefulle utnevnelsen og takker den for innsatsen de legger med for å styrke undervisnings- og utdanningskvaliteten på BIO. De har alle, på forskjellige måter, bidratt signifikant til at undervisningen på BIO, men også fakultetet for øvrig, endres i en retning som utfordrer både studenter og undervisere og som setter studentene læring i fokus. Det er veldig viktig at vi har disse foregangspersonen innen undervisnings og utdanningsutvikling på BIO for det gjør oss alle bedre og det er veldig bra at de oppnår heder og ære og annerkjennelse på denne måten. Det er dem veldig velfortjent.

Prof Ørjan Totland

Instituttleder/Head of Department