Hilsen fra instituttet – 18.08.2023

Kjære alle sammen,

Med dette er min første arbeidsuke etter sommerferien gjennomført, og det er en glede å oppleve at vi er i gang igjen. Det er så kjekt å se dere alle igjen! Mandag morgen møtte jeg en flokk studenter utenfor Høytek, og jeg fikk også med meg Støre poengtere viktigheten av både karakterer OG karaktér på Muséplass mandag formiddag. En god start på semesteret!

Og nå er vi i gang med å få fart på hjulene igjen, og administrasjonen er klar for å hjelpe deg med stort og smått. Jeg tenkte derfor å minne dere på nettsiden vår, hvor du finner nyttig informasjon om hvem som kan hjelpe deg med hva:

Kontakt oss – hvem gjør hva? | Institutt for biovitenskap (BIO) | UiB

Jeg vil gjerne også ønske velkommen til noen nye ansikter i administrasjonen:

Therese Myhre Odfjell har startet på HR på MATNAT, og skal være vikar for Mathilde nå når hun går ut i permisjon i oktober.

Og Maja Brix er vår nye instituttkontakt på Forsknings – og innovasjonsavdelingen (FIA).

I tillegg skal vi på mandag ønske velkommen til Vetle, som starter som lærling i service – og administrasjonsfaget hos oss. Vi er glade for å ønske velkommen til en ny lærling, som er en ordning hvor Vetle vil ha arbeidssted og tilhørighet til BIO, mens det er HR som dekker lønnsmidlene. Jeg håper dere alle vil sørge for at Vetle får en god start hos oss på BIO, og han kommer til å ha arbeidsplass i resepsjonen, sammen med Jarle.

Ha en strålende helg,

Beste hilsen Julie