Innføring av Unit4 prosjektsøknadsmodul ved UiB

Foto/ill: UiB/Unit4/Colourbox

UiB har innført en prosjektssøknadsmodul tilknyttet økonomisystemet Unit4.  Alle prosjektsøknader som involverer ekstern finansiering (ikke UiB-interne midler) skal nå registreres i søknadsmodulen.

Instituttets forskningsadministrasjon vil registrere søknadene i prosjektssøknadsmodulen.  Vi har tilpasset Skjemaker-skjemaet som allerede er i bruk slik at det fanger de opplysningene som trengs.  Dermed bør endringen for den enkelte søker være minimal.

Det er viktig at instituttet får Skjemaker-skjemaet med nødvendige opplysninger i god tid, helst minst 4 uker før planlagt innsending/søknadsfrist.  Tildeling av prosjektøkonom og endelig godkjenning av søknaden fra instituttets side kan først skje etter at opplysningene er mottatt (som før) og søknaden er registrert i Unit4.

Innføring av Unit4 prosjektsøknadsmodul ved UiB – brev fra Økonomiavdelingen til universitetsavdelingene.