BIO deltar på HavExpo 6-8 mai

Institutt for biovitenskap deltar på messa HavExpo som går av stabelen 6.-8. mai på Straume idrettspark, Sotra. Vi stiller med stand som vi håper blir godt besøkt, og har også koordinert konferansen «Fra forskning til mer bærekraftig havbruk» mandag 6. mai der vi i samarbeid med HI, NORCE og Veterinærinstituttet har laget et tre og en halv times langt program med populærvitenskaplige innlegg fra aktuell forsking.

Arrangementet ligger også ute på instituttets Facebookside, lik og del!

BIO refunderer en dagsbillett til de 25 første ansatte som melder seg på her: HavExpo (uib.no)

Studenter og emeriti/pensjonister kommer gratis inn, de vil få tilsendt egen registreringslenke. Vi har fått opplysning om at pensjonister vil få et eget møtested der de kan møte gamle bekjente fra næringen. Er du pensjonist og har lyst til å ta turen kan du ta kontakt med Rannveig Myklebust.

Til info så går det gratis shuttlebusser til/fra slik: https://www.havexpo.no/transport/

Ser vi deg på messa?