Vernetjenesten sitt frokostseminar 25. september – Arbeidsmiljøkartlegging – Hva er det og hvorfor er det viktig? 

Digitalt frokostseminar tirsdag 25.september på Zoom kl.0830-1000

Vi inviterer til årets tredje frokostseminar 25.september om arbeidsmiljøkartlegging – Hva er det og hvorfor er det viktig? 

Seminaret arrangeres digitalt tirsdag 25.september kl. 0830-1000 på Zoom, og du melder deg på her: 

Frokostseminar (Webinar) – Det gode arbeidsmiljø onsdag 25.september  -arbeidskartlegging.

Påmelding innen arbeidsdagens slutt 24.september. Innkalling med lenke til seminaret sendes automatisk. Informasjon med lenke og program vil i tillegg bli utsendt til alle påmeldte dagen før seminaret.

Program:

0830 – 0835 Velkommen, ved June Vibecke K. Indrevik  universitetets hovedverneombud (UHVO) og Michael Riisøen universitetets hovedverneombud – vara

0835 – 0845 Betydning av kartlegging av arbeidsmiljø, Katrine Brosvik Thorsen,HR- direktør UiB.

0845 – 0915 Ulike undersøkelser til ulike formål, når gjør vi hva og hva er forutsetninger og arbeidsmetodikk for å lykkes, Ståle Einarsen, professor Institutt for samfunnspsykologi

0915 – 0930 Orientering om felles arbeidsmiljøundersøkelse ved UiB 2024-2025, Ole Christian Bjørgo Laukli, seniorrådgiver, Seksjon for Arbeidsmiljøutvikling og organisasjonsutvikling

0930 – 0945 Hva er ARK og hva kan verktøyet bidra til? Kirsti Godal Underbakke,prosjektkoordinator, seniorrådgiver NTNU, HR- og HMS-avdelingen

0945- 1000 Betydningen av arbeidsmiljøkartlegging fra fakultetets perspektiv, Norman Anderssen, dekan ved Det psykologiske fakultet. 1000 Avrunding og takk for i dag

 

Spørsmål kan stilles underveis i seminaret ved å legge inn spørsmål i chatten, eller rekke opp hånden.

 

Møteledere:

June-Vibecke K. Indrevik, universitets hovedverneombud (UHVO) UiB og

Michael P. Riisøen, vara UHVO UiB.

 

Velkommen!

Vernetjenesten ved UiB
E-post: UHVO@uib.no
Telefon: 55 58 30 60

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *