Valg av verneombud for perioden 2023-2024

Det skal i høst gjennomføres valg av verneombud for perioden 2023-2024:

BIO har 5 verneområder. Alle som er verneombud og varaverneombud i inneværende periode er villige til å stille for gjenvalg. Et par av disse ønsker å bytte rolle seg imellom.  Vi har mottat en tilleggsnominasjon for et av verneområdene.  Du finner listen over våre verneområder med navnet på kandidatene i listen under.

Det er åpent for å melde inn kandidater frem til 23. september. Dersom du ønsker å foreslå andre kandidater enn de som står på listen, kan forslag sendes til knut.daasvatn@uib.no som er valgansvarlig for verneområdene.  Bruk vedlagte skjema.  KANDIDATENE MÅ VÆRE FORESPURT.

Dersom vi har flere kandidater til ett eller flere verv, vil det bli avholdt valg senest 10. oktober.  Dersom det ikke foreligger forslag på andre kandidater anses de foreslåtte som valgt.

Disse har sagt seg villige til å stå på valg:

2.6.1   Institutt for biovitenskap, Thormøhlensgt. 55 (1,3,4. etg. Bioblokken)

Verneombud: Lindsey Moore

Vara: Per Gunnar Espedal

(Det er Per Gunnar som er verneombud i dag, slik at han og Lindsey bytter roller om de blir valgt)

2.6.2      Institutt for biovitenskap, Thormøhlensgt. 53 A

Verneombud: David John Rees

Vara: Beate Ulrikke Rensvik

2.6.3      Institutt for biovitenskap / Skolelaboratoriet i realfag, Thormøhlensgt. 53 B

Verneombud: Birte Tøpper

Vara: Heikki Savolainen

2.6.4      Institutt for biovitenskap, Marinbiologisk stasjon, Espeland