Tor 13. apr. Karrierelæringsworkshop for biologer og molekylærbiologer

Foto/ill: Colourbox

12.15-14.00

Aktiv rom 2+3, Høyteknologisenteret

Torsdag 13. april kl. 12.15-14.00 arrangerer Institutt for biovitenskap i samarbeid med Sammen Karriere en workshop som er spesielt relevant for deg som snart er ferdig med en grad og skal ut i arbeidslivet. Seminaret blir arrangert i Aktiv rom 2+3, Høyteknologisenteret.

I workshopen arbeider du med å sette ord på egen kompetanse, slik at du blir bedre forberedt til både å finne relevant jobb, men også formidle kompetansen din i en søknad eller et intervju.

Workshopen er bare for studenter på bachelor- og masterprogrammet i biologi og molekylærbiologi, og det er begrenset med plasser og første-mann-til-mølla-prinsippet som gjelder ved påmelding.

Påmeldingsfristen er mandag 10. april og du melder deg på ved å fylle ut dette påmeldingsskjemaet.
Du får tilbakemelding på om du får plass på workshopen 11. april.