Hilsen fra instituttet 22.09.2023

Hei alle,

Jeg håper alle er godt i gang med høstens undervisning og at de planlagte aktivitetene flyter fint. Sammen med Beate og Anne Marit jobber jeg nå med emnebudsjett og andre utfordringer når det gjelder undervisning og emner våren 24. Vi håper å kunne gi tilbakemelding til emneansvarlige for vårens emner om ikke lenge. Har du spørsmål eller noe du vil vi skal vite om så er det bare å ta kontakt.

Tidligere i uka fikk alle en epost fra meg med invitasjon til årets lærersamling. Den finner sted på Voss torsdag 30. november og fredag 1. desember. Jeg er takknemlig for at bioCEED finansierer dette viktige møtet for oss i år også! Om du ikke har meldt deg på enda – gjør det nå! Gi meg en lyd dersom du ikke har mottatt eposten og kunne tenke deg å være med. På Voss blir det god anledning til å treffe kolleger, få inspirasjon og diskutere viktige tema omkring undervisning, samt å se litt fremover sammen. Hovedtema for årets lærersamling er veiledning, men det er også plass til andre relevante innlegg og diskusjoner. Har du noe du vil dele så si ifra!

Jeg håper at vi snart kan komme i gang med digitale lærermøter. Vi har noen navn på blokken, men her er det også en mulighet for flere til å dele og diskutere så gi meg en lyd om du har noe du vil dele, diskutere eller har forslag til tema vi kan ta opp.

Jeg ønsker alle en riktig god helg! Husk å bruke refleks hvis du er ute i mørket!

Anne

Anne Bjune