15 des. BIO-seminar og middag: Husk å melde dere på!

Foto: Colourbox

Vi minner om BIO-seminaret med påfølgende middag torsdag 15. desember, se mer info under.  Husk å melde dere på!

Velkommen til BIO – seminar og middag 15. desember (uib.no)

Kjære kolleger,

Som nevnt i ukens leder forrige fredag, vil jeg gjerne minne på at vi inviterer til fest og fag torsdag 15. desember. Vi har fått tildelt Meltzer-midler til seminar, og vi benytter anledning siden vi likevel er samlet til å organisere en super-mega førjulssamling i kantinen.

Først samles vi alle på halvdags-seminar på VilVite om EU, innovasjon, samarbeid, økonomi, med mer. Selvsagt kommer det mer detaljert program så snart som mulig.

Håper å se så mange som mulig av dere der, så kan vi i fellesskap senke skuldrene og ha det hyggelig sammen før julen er over oss. Det fortjener vi virkelig. Mer informasjon om påmelding, tid, sted og en liten egenandel finner dere her:

Velkommen til BIO – seminar og middag 15. desember (uib.no)

Frist for påmelding er mandag 28. november. Hjertelig velkommen.

Beste hilsen Julie

Julie Stavnes

Administrasjonssjef, Institutt for Biovitenskap

Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet