Du kan nå legge inn søknad om ønsket periode på velferdshyttene for senhøsten 2022, i perioden 16.10.22-01.01.23.
Ved søknad om hytte må man prioritere både ønsket hytte og ønsket periode. Dersom man blir tildelt en hytte må man enten bekrefte eller avbestille perioden. For å avbestille må du følge linken i tildelingsmailen og så registrere din avbestilling der. Hyttene blir ikke avbestilt automatisk om du bare unnlater å bekrefte bestillingen.
Avbestillingsfrist for tildelt hytte er 30 dager før leieperiodens start, for å unngå gebyr for avbestilling.
Man må benytte UiBs elektroniske hyttesystem (https://reg.app.uib.no/hytter) ved å logge seg inn med sitt UiB-brukernavn og passord. Ved første gangs søknad om hytte må man legge inn litt informasjon. Søknadsskjema og informasjon om hyttene finnes også på Ansattsidene under
Mitt ansattforhold – Velferd – Velferdshytter.
Søknadsfristen er 11.09.22.
Trekningsdato er 15.09.22
Vinnerne får tilsendt informasjon på e-post.
Spørsmål vedr hyttene kan rettes til Eiendomsavdelingen via UiB hjelp.
Lykke til! 😊