6-7. mar. SalmonCity – Norges største møteplass for studenter og sjømatnæringen!

Vil du være en del av Norges største møteplass for studenter og sjømatnæringen? Da bør du være med på andréutgaven av SalmonCity den 6. og 7. mars 2023 på Kulturhuset i Bergen! SalmonCity er et arrangement som passer alle studieretninger, og en unik mulighet til å lære mer om Norges viktigste næring.

Mer info og påmelding her: https://www.salmoncity.no/

Her vil du få muligheten til å møte noen av de største aktørene i sjømatbransjen, inkludert Gustav Witzøe Sr., CEO i Lerøy, Henning Beltestad, CEO i Skretting, Therese Log Bergjord, partner i McKinsey og mange, mange flere. Du vil også få muligheten til å delta i interessante panelsamtaler, høre inspirerende foredrag og besøke et standområde med sjømatselskaper fra hele landet. I tillegg har vi en pågående konkurranse hvor 2-4 personer kan vinne internship hos Lerøy denne sommeren, sjekk det ut!

Mandag 6. mars blir det en leken og avslappet start på Kulturhuset, mens tirsdag 7. mars vil by på et faglig program med foredrag, workshops og annet spennende innhold. Kvelden vil være avsatt for studenter og næringen, så du får muligheten til å knytte nye kontakter og utforske mulighetene i denne viktige fremtidsnæringen.

Bli med på SalmonCity og oppdag alle mulighetene i sjømatnæringen! Påmelding til ulike foredrag og workshops vil publiseres på våre kanaler 16 februar, 12:00 så følg med!

Vi gleder oss til å se deg der.