Utrecht Nettverkets Young Researcher’s Grant 2023-24 – søknadsfrist 6. februar

Under finner dere mer informasjon om Utrecht Nettverkets Young Researchers grant for 2023-24. Nettverket deler ut 20 stipend på 1000 € til MA eller PhD studenter som ønsker et forsknings-opphold på et av UN partneruniversitetene i minimum 4 uker i perioden 1. mai 2023 og 31. mars 2024. Dette er et stipend for studenter som ikke kan få Erasmus+ stipend. Fullstendig informasjon finnes her: Young Researchers Grants – Utrecht Network (utrecht-network.org)

MA/PhD-studentene fyller ut søknadsskjema og sender til kristin.skogedal@uib.no innen 6. februar 2023. De siste årene har flere PhD-studenter fra UiB fått tilslag på sine søknader, så dette er absolutt en fin og enkel måte for våre PhD’er å skaffe finansiering til utenlandsopphold.