Velferdstilbud – To konserter med Bergen Filharmoniske orkester -Tirsdag 7.2 og onsdag 8.2

Bergen Filharmoniske Orkester skal på turné 10-20. februar og før vi drar av sted inviterer vi til to konserter i Grieghallen.

På disse konsertene vil du få høre noe av det som skal spilles for publikummet i både Tyskland og Belgia. Les mer om konsertene og turneen på Harmonien.no

Vi har gleden av å tilby spesial pris til de ansatte ved UIB: kr. 360/290/250/200 per billett.
Vi gjør oppmerksom på at vi har tilbudt studentene i Bergen billetter til halv pris av den ordinære studentprisen i anledning Klassisk minifestival som arrangeres neste uke og hvor disse to konsertene inngår. (Tips en student om anledningen byr seg 😊)

Tirsdag 7. februar kl. 19:30

«Víkingur spiller Ravels pianokonsert i G-dur»
Edward Gardner
dirigent
Víkingur Ólafsson piano

Maurice Ravel La Valse
Maurice Ravel Pianokonsert i G-dur
Igor Stravinsky Petrusjka (1947)

Trykk på denne lenken for å kjøpe rabatert billett til konserten den 7.2

Onsdag 8. februar kl. 19.30

«Sibelius’ fiolinkonsert med Augustin Hadelich»
Edward Gardner dirigent
Augustin Hadelich fiolin

Edvard Grieg (arr. Johan Halvorsen) Sørgemarsj over Rikard Nordraak
Jean Sibelius Fiolinkonsert
Sergej Rakhmaninov Symfoniske danser
Trykk på denne lenken for å kjøpe rabatert billett til konserten den 8.2

Vi inviterer til Tett på i foajeen kl. 1845 med Introduksjon til konserten ved Frode Skal Storheim begge dagene – Dette er vel verd å få med seg.

Vi håper det er mange av dere som har lyst å komme og ønsker hver og en hjertelig velkommen og riktig god fornøyelse!