Ann Kristin Frøyset er vår nye HMS-koordinator

Ann Kristin Frøyset. Foto: privat

Vi er svært glade for at Ann Kristin Frøyset har takket ja til å overta som HMS-koordinator etter Evy Foss Skjoldal som 15. juni takker av fra sin stilling som overingeniør ved instituttet.  Da trer hun også naturligvis ut av rollen som HMS-koordinator som hun har bekledt på strålende vis i en årrekke.  For at instituttet skal få anledning til å bli litt kjent med Ann Kristin, har vi bedt henne om å beskrive seg selv med noen få ord:

Jeg har jobbet på instituttet siden august 2010 og har hele tiden vært tilknyttet molekylærbiologisk faggruppe (tidligere MBI).  Min arbeidshverdag består av laboratorieansvaret for lab 3 hvor Kari Fladmark og Evgeny Onishchenko er lokalisert. Jeg bistår blant annet med forskningsarbeid, bestilling, og veiledning av masterstudenter på laben. I tillegg er jeg gassansvarlig på BIO, avfallskoordinator (T55 bygget), og bistår innkjøpskontoret ved inngåelse av nye rammeavtaler for både gass og personlig verneutstyr.

På fritiden trives jeg veldig godt på fjellet og på sjøen. Store deler av ferier og langhelger blir brukt på hytten i Nordfjord med kort vei til både fjell og fjord. Om det er noen som trenger reisetips til Nordfjord så er det bare å ta kontakt😉

Jeg er klar for nye utfordring og tar over rollen som HMS koordinator etter Evy med skrekkblandet fryd.

Ann Kristin